Mandaly a všetko okolo...

Dnes som sa rozhodla napísať niečo do občasníku. Je pár vecí, o ktorých sa chcem rozpísať. Začalo sa leto. Nie je to pre mňa veľmi príjemné obdobie roka. Ja som od prírody jesenný, melancholický typ človeka (ale som aj cholerik, to je zas jedna oblasť, v ktorej som ambivalentná). Preto leto nemusím a nemám vtedy ani inšpiráciu na písanie knihy, čo ma neskutočne se:ie, ale proste mi to nejde. Je totiž tak teplo, že sa to nedá vydržať a sotva som schopná sa k niečomu prinútiť. 

V stredu som sa však potešila jednou maličkosťou. Sú to mandaly a ja sa takmer každý deň venujem aspoň chvíľu kresleniu a strašne ma to baví. Je to super. Vždy si pustím inštrimentálnu hudbu do slúchadiel, úplne sa odpútam od reality a len kreslím. Nechávam sa viesť svojou fantáziou a ani poriadne nepozerám na farby, ktoré vyberám, proste to nechávam plynúť. Je to úžasný relax. 

Takisto som začala s čítaním v angličtine. Kúpila som si celú sériu Vampýrskej Akadémie v angličtine a už som prečítala prvý diel. Momentálne som sa pustila zase do slovenskej knihy, aby som si trochu oddýchla a potom sa pustím do druhého dielu. Išlo mi to trochu pomalšie čítať než klasicky v slovenčine či češtine, ale prečítala som to a len málokedy sa mi stalo, že by som sa trochu stratila v deji. Neviem síce všetky slovíčka, ale dokážem si to domyslieť z významu vety. Myslím, že je aj plus to, že VA dobre poznám, je to moja najobľúbenejšia kniha i séria celkovo. 

Inak so stredou súvisí aj vec, ktorú som rovnako skúšala po prvý raz. Natočila som svoj prvý vlog. Šla som totiž do Brna a tak som trochu natočila cestu a aj to, čo som si kúpila práve v LK. Dávam vám tento vlog práve do pozornosti. Celkom ma to bavilo a chcela by som v tom pokračovať. Aspoň aby ste videli nejaké čriepky z môjho života, najmä tí, ktorí radi sledujete videá. 


Napriek veľkému sklamaniu a ublíženiu, ktoré som nedávno utŕžila, sa cítim dobre, nemám depresiu a som v pohode, i keď tá vec ešte bolí. Ale viem, že ten človek to neurobil naschvál, i tak ma to trápi. Nemôžem si pomôcť. Ale inak som okej. 

Teším sa do Brezna, tak ako každý rok takmer. Pôjdeme tam asi po polovici júla a ja sa už teraz strašne teším. Najviac by bolo super, keby mi prišli už peniaze, aby som nemusela zaťažovať rodičov a aby som mohla byť sama sebe pánom, čo sa týka badžetu na cestu. Držte palce. 

Takisto som si zaumienila, že by som mala viac pracovať na propagácii blogu, pretože to vyzerá, že si toto všetko píšem pre seba. Takže sa do toho chcem pustiť. Vytvorila som nové logo, ktoré je proste skvelé (nájdete ho v menu po kliknutí na tie tri čiarky v ľavom rohu). Snažím sa viac komentovať a zdieľať, pretože mi chýba odozva. Ale je to moja chyba, priznávam si to. 

Vec, o ktorej som vám ešte nehovorila je tá, že som začala pred pár mesiacmi pracovať na novej knihe (momentálne ju však zanedbávam, ako som písala v úvode). Myslím, že to bude super príbeh, aj keď som ešte na samom začiatku. Predpokladám, že až keď sa trochu viac ochladí, znovu sa do toho pustím, ale keď je takto teplo tak mi to fakt nejde. Nemám rada leto. 

Ale inak sa mám fajn. A čo vy?

Komentáre

  1. Mandaly milujem mám nimi oblepeny celý byt. Predtým som robila so farbami na sklo a tak ich mám po oknách, ale odkedy mám malého ešte malého, pre istotu zo strachu z ochutnávanie radšej iba farbim farbickami v knihe. A malý sa pridáva, on má svoje a kreslime spolu. Je to výborný relax.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký článek ❤❤❤ začínám sledovat tento blog. :)

    http://zuzkalistblog1.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!