Netreba zaspať na vavrínoch!

Pred časom som na blogu zverejnila článok, ktorý som napísala v nesmiernej depresii a momentálne ma ten článok trochu mrzí. V tomto článku vám poviem, aký je môj skutočný postoj k plneniu si snov a robeniu si nádejí. A ak budete mať pocit, že si protirečím, máte pravdu, ale toto, čo vám idem teraz napísať je fakt a mali by ste to brať veľmi vážne. Ešte raz, mrzí ma ten článok, písala som ho v depresii, neviem prečo, pretože v takej depresii väčšinou na blog nepíšem... Tento článok má byť akási prerábka toho predtým.


Sny k životu potrebujeme. Stále potrebujeme o niečom snívať. Nie, život nejde presne tým smerom, akým si vysnívame, ale nesmie nás to odradiť o toho, aby sme nesplnené sny nahradili novými. Potrebujeme skrátka nejakú nádej. Ja osobne si teraz hovorím všetko to, čo si chcem v živote splniť a dosiahnuť. 

Snívať je fajn. Ja snívanie milujem, či už v bdelom stave, alebo v spánku. Dáva to životu iný rozmer. Lepší rozmer. Potrebujeme snívať preto, aby nás to motivovalo. 

To je tá hlavná podstata. Sny nás majú predovšetkým motivovať. Je krásne, že v niečo veríme a že snívame o tom, že sa toto a tamto raz stane. Ak snívate, máte u mňa pohárik vína (to berte samozrejme obrazne). To najpodstatnejšie však je, nezaspať na vavrínoch a niečo pre ten sen urobiť

Ja tiež pracujem na kope vecí, aby som si splnila to a tamto. Je to veľmi dôležité, pretože práve tak do svojho života môžete priniesť niečo nové. Ak budete len slepo snívať a veriť, že raz vám to pristane priamo na dlaniach, ste naivní. Áno, verím tomu, že teória Tajomstva je pravdivá, ale tí ľudia pre to, aby niečo dosiahli, museli určite niečo urobiť. Svet nie je továreň na plnenie želaní, ale my sme strojcami svojho šťastia. Ja viem, že tento článok vyznie ako strašné klišé, ale ja som to musela napísať, pretože práve žijem svoj život tak, že si plním sny a pracujem na tom, aby sa mi ďalšie sny splnili. 

Mám napríklad sen, že budem mať sto odoberateľov na mojom YT kanále. Okej, fajn, pracujem na tom, aby tie videá boli čo najlepšie a chystám sa kúpiť si nejakú tú techniku, aby boli kvalitnejšie. Proste na tom pracujem. Chápete ten princíp? 

Je to veľmi potrebné. Nespite na vavrínoch, robte to, čo vás baví aby ste si svoje sny splnili. Ono to aj veľmi motivuje a pomáha. Mne veľmi, pretože vďaka tomu si v depresii môžem povedať: "Ešte nemôžem zomrieť, ani na to pomyslieť, pretože som práve napísala do amatérskeho divadla, že by som chcela hrať a začala som s YT, vediem projekt. Sakra ešte ma tu je treba!" 

Vďaka svojim snom žijem. A potrebujem ich, aby som žila aj naďalej. 

Dúfam, že som vás nepobúrila tým, ako ma mrzí, čo som zverejnila pred časom. Uvedomujem si, že som v tom článku napísala niečo iné, ale to bol desivý vplyv depresie. Momentálne som živá, šťastná a plná energie. A nie, nabudúce nebudem písať v takej veľkej depresii. 

Ešte raz sa ospravedlňujem a dúfam, že sa vám páčil tento článok. 
Vyjadrite sa k tejto téme aj vy! :)

Komentáre

  1. Hromada lidí má podobné stavy. Bloger logicky doufá, že mu z těch stavů pomůže psaní samotné. Já si myslím, že by si bloger měl hýčkat svoji vlastní volnost, co se týká psaní článků :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pred pojmom "sny" uprednostňujem pojem ciele. Znie to potom tak bližšie na dosah a reálnejšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vím, že zpětně to nebývá nejlehčí po sobě vidět (natož přepisovat), ale mě například upřímně zajímá, jací lidé jsou, když zažívají nejen ty nejlepší dny, ale i ty fakt špatné. Ono to jistým způsobem i pomáhá. Ale je to na tobě, záleží, jak se ohledně toho cítíš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to úprimne trochu mrzí, že som také niečo vypustila do internetových vôd a možno tak pokazila niektorým náladu. Ale v tej chvíli sa asi inak nedalo.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!

6 vecí, ktoré ma na blogoch dokážu odradiť

Môj hendikep: ako sa ja pozerám na svet?