Literárny denník: dokončujem novú knihu!

Týždeň som sa tu neobjavila. Ale dnes ma pochytila neskutočná chuť niečo napísať. Pretože v posledných dňoch žijem jednou pre mňa veľmi dôležitou vecou. A práve o tom som sa rozhodla vám niečo napísať. O tom, ako to prebieha, čo treba urobiť a aké z toho mám pocity. 

Tá dôležitá vec, ktorú ste si možno aj domysleli z nadpisu, je, že som dokončila celý príbeh Odtieňov dúhy. Včera. Ale beriem to tak, že to ešte dokončujem, pretože treba urobiť niekoľko dôležitých úprav, ktoré môžu tú knihu zlepšiť. 

Som z toho neskutočne šťastná, pretože sa mi to podarilo dokončiť. Bolo za tým päť mesiacov práce a ešte chvíľu bude trvať kým to celé poupravujem a doladím do takej miery, že to budem môcť poslať vydavateľstvu. 

Minule som si len tak kreslila a zrazu som zistila, že som nakreslila návrh obálky. Viem si ju predstaviť, uvidíme, čo z toho bude. Aké z toho všetkého mám pocity? Nuž, myslím, že to bude stáť za to. Je to dobré a myslím si, že tá kniha má svoje posolstvo, ktoré je v nej veľmi dôležité. Bez toho posolstva by kniha nemala zmysel. 

Páči sa mi to a ešte keď budú niektoré veci dorobené a upravené, myslím, že to bude dobré. Treba tam dodať pár dôležitých opisov, opraviť pár štylistických chýb, doplniť pár podstatných myšlienok, ktoré mi predtým vyfučali z hlavy. A vlastne ešte tie medzikapitoly musím doladiť aby to bolo lepšie než to je, pretože to treba spraviť. 

Zajtra sa pustím do úprav. Bude na tom veľa práce, ale teším sa z toho, že som sa posunula práve do takéhoto štádia a že to bude mať šancu na vydanie. 

Dnes som dostala aj prvú recenziu od mamky a veľmi mi pomohla. Ale potešilo ma, že jej pocity sú pozitívne, a že sa to dobre čítalo. 

Pre tých, čo by ešte nevedeli, Odtiene dúhy sú o mojom boji s depresiou a celkovo životom. Je to kniha, ktorá má čitateľovi niečo odovzdať a obohatiť ho o množstvo pocitov. Myslím, že to aj robí, pretože to bol môj hlavný zámer. Je to všetko čo som prežívala v tom zatiaľ najťažšom období. Áno, je depresívna, ale zároveň v sebe nesie niečo celkom pozitívne. A to je práve to posolstvo.

Verím, že čoskoro Odtiene dúhy úplne dokončím a budem ten rukopis môcť poslať vydavateľstvu. Som z toho vážne potešená. 

Teším sa keď Odtiene dúhy uzrú svetlo sveta.
Hádam to bude čoskoro. :)

Komentáre

  1. Je skvelé, že sa blížiš k dokončeniu knihu, klobúk dolu :-) Ja teraz písanie dosť zanedbávam, čo ma veľmi mrzí, musím sa zasa nejako nakopnúť :-) Čo sa týka témy, neviem, či by som ja osobne siahla po knihe tohto druhu, keďže vyhľadávam skôr iný žáner, každopádne verím, že kniha má čo ponúknuť a zaujme mnohých ľudí :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!

6 vecí, ktoré ma na blogoch dokážu odradiť

Môj hendikep: ako sa ja pozerám na svet?