Rozladený klavír (báseň)

Včera som napísala dve básne v trochu zvláštnom, depresívnom rozpoložení. Mala som pôvodne v pláne zverejniť včera báseň ešte spred Vianoc, ale bola som v takej depresii, že to až bolelo a nedokázala som vám k básni nič poriadne napísať. 
A keďže bol včerajšok tak plodný na básne, zverejním tu jednu, ktorú som napísala ako prvú. Nie je to nič dlhé, skôr kratšie, ale myslím, že stojí za prečítanie. Pokúšam sa v nej opísať pocit úzkosti a depresie. 
Mimochodom, dnes chystám niečo nové, čo je pre mňa totálne zvláštne, ale cítila som, že by som to mala aspoň vyskúšať. Takže buďte pripravení. :)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Rozladený klavír


Topím sa v tónoch
rozladeného klavíra
s pohárom plným vína
zabudnutia.
A viny.

Hľadám sa
v hmlách vlastnej
priezračnosti.
Som nereálna.

Vo hviezdach
pátram po svojej
nezmyselnosti.

Svet
sa so mnou roztočí.

A ja zaniknem
vo svojom konci,
vo svojom poslednom
výdychu.

A z úst
vznesie sa
para života
i smrti.

Komentáre

  1. Najviac sa mi páčia posledné dve strofy, ale celkovo má báseň dobrú gradáciu a myslím, že sa ti podarilo v nej zachytiť presne tie pocity, ktoré si chcela :-)
    Inak v prvej strofe v treťom verši ti zrejme chýba písmenko - s pohárom plným vína - ale to je iba detail :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!