Medzinárodný deň darovania knihy - súťaž

Zimná literárna súťaž sa žiaľ nevydarila (mojou vinou), takže som sa rozhodla, keď už máme takú skvelú príležitosť (a nie nie je to Valentín) a je medzinárodný deň darovania knihy, tak urobím novú súťaž. Nemusíte urobiť nič viac než vyplniť jeden krátky formulár. Viem, nie je to veľmi originálne, ale je to časovo menej náročné a tak. 

A navyše keďže ja nemám dobrú náladu, chcem ju urobiť aspoň vám (dúfam, že to neznelo dvojzmyselne). Skrátka chcem, aby ste sa aspoň vy z niečoho dnes potešili. 

O čo môžete súťažiť? Vybrala som dve knihy v češtine (bohužiaľ tých v slovenčine mám viac takých vzácnejších a mne bližších, takže som nenašla takú, ktorú by som chcela poslať preč. Ale zároveň vás chcem potešiť, takže som do súťaže venovala dve knihy. Ale výherca bude len jeden. A bude to aj pre českých čitateľov, keďže bude jeden výherca, nebude to až tak náročné. 

Ospravedlňujem sa tým, ktorí očakávali opäť niečo literárne, ale ja na to nemám momentálne sily, takže dúfam, že sa zapojíte aj tak, ak vás knihy zaujmú.

A už som hovorila o tých knihách a nespomenula som ich názvy. Súťažíte teda o Nespavost od J. R. Johansson a o Loď mezi hvězdami od Beth Revis. 

Vo formulári sú aj otázky týkajúce sa blogu a minulého článku. Nie je to povinné, pokiaľ nie ste čitateľ blogu, ale bola by som rada, keby ste to vyplnili.

Pravidlá sú úplne jednoduché:
1. Vyplnte formulár
2. Zdieľajte súťaž (nie je povinné pravidlo, ale potešilo by)
3. Bola by som rada, ak by ste vyplnili aj otázky o blogu, ale nie je to povinné.
4. Súťaž je aj pre českých čitateľov. 

Súťaž trvá do 21. 2. 2017

VYPLŇTE TENTO FORMULÁR

Komentáre

  1. Jééé super námet na súťaž, určite lepšie než Valentín :D :D So zimnou súťažou ma to mrzí, diela som napísala, ale nestihla som ich poslať :-( Takže som rada, že je aj takáto súťaž, časovo nenáročná :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!

6 vecí, ktoré ma na blogoch dokážu odradiť

Môj hendikep: ako sa ja pozerám na svet?