štvrtok, 8. decembra 2016

Decembrové radosti a blížiace sa Vianoce

on  with 2 comments 
In , ,  
Už včera som uvažovala nad tým, aký článok by som zverejnila. Nuž, nie je to dávno, čo som napísala občasník. Myslím, že to bolo nejako koncom novembra. No znovu ma premkol pocit, že vám mám niečo povedať, že vám mám vyrozprávať všetko, čo sa okolo mňa deje, či už sa to týka zbierky, alebo nie. 

Bola by som tento článok napísala už včera, ale strávila som istý čas v ambulancii očného lekára a vyšla som z nej s očami, ktoré sa podobali človeku s drogovou vášňou, pretože som mala tak rozšírené zreničky z všelijakých kvapiek, že som sa sama na sebe musela smiať. Som si vravela, že keby nás niekde stopnú policajti, ešte si pomyslia, že som nadrogovaná. :D No a z toho dôvodu som mala skoro celý deň všetko rozmazané, takže asi chápete, že písať v takom stave by bolo... no, ono by sa to možno dalo, ale ako by ten článok vyzeral, to neviem. Dnes zas lietam s papiermi, teraz mám chvíľu čas, takže som si povedala, že aspoň začnem tento občasník písať a možno to aj stihnem.

V menu sa to rozšírilo o informácie o zbierke, takže tam máte odkazy na predpredaj. Áno, už si môžete knižku kúpiť! :) Ja sama som z toho tak nadšená, že mi vôbec nevadí, že som si včera vytrpela u očného dosť nepríjemné vyšetrenie, ani to, že dnes lietam s papiermi. Vravela som si, že by som mala častejšie vydávať knihy, pretože to spôsobuje, že môj psychický stav je zlepšený. No a dnes už je kniha dostupná i na Martinus.sk, takže ak si chcete kúpiť aj iné knihy z iných vydavateľstiev, môžete si to objednať naraz. Odkedy som začala písať a snívať o vydaní knihy, túžila som sa raz nájsť aj v ponuke Martinusu. A teraz, hoci tomu nemôžem uveriť, sa to stalo. Je tam moje meno, je tam kniha poézie, ktorú som napísala. Ach. Do vydania je to už len päť dní - veľmi sa mi páči ten dátum: 13. 12. pretože je to také magické číslo (myslím trinástku). 

Ďalšia skvelá vec: dnes si idem navrhnúť svoj vlastný hrnček na kávu/čaj. Bude mať taký spisovateľský motív, takže sa na to neskutočne teším a dúfam, že to vyjde. Stále pijem kávu alebo čaj z obyčajného hrnčeka. Moji rodičia ako správni depešáci majú svoje hrnčeky (samozrejme s Depeche Mode) a mňa najviac charakterizuje práve písanie a knihy, a tak som sa rozhodla, že si navrhnem niečo z takouto témou. 

December je skutočne skvelý mesiac v tomto roku, pretože je veľa radostí, s ktorými sa s vami chcem podeliť. Ďalšou je aj to, že na Vianoce cestujem opäť do Brezna. Bohužiaľ tam budem len na mobilných dátach, takže to veľmi dlho nebude, ale rozhodne tu naplánujem pár článkov. Medzi sviatkami sa vrátim, takže si ma ešte užijete dosť. :D Uvažovala som, že zorganizujem vianočne kreatívnu súťaž o nejaké knižné ceny. Ale je to ešte len v štádiu uvažovania. 

Mimochodom, ak máte na mňa nejakú otázku, pokojne mi môžete písať na Facebook, e-mail či Twitter, všetky kontakty nájdete v menu. Môžete sa pýtať čokoľvek, čo chcete vedieť, či už sa to týka blogu alebo zbierky. 

Blížia sa nám Vianoce. Čo vy, tešíte sa? Ja osobne aj celkom áno - nie je to už tak, ako to bývavalo, keď som bola malá, ale mám rada tú atmosféru, koledy. Až na reklamy, samozrejme. Tie mi často idú pekne na nervy. Ale inak mám Vianoce celkom rada. Nestresujem, len si užívam to, že budem so svojou rodinou. A že mám pre nich darček v podobe mojej knihy. Aj keď, samozrejme, Vianoce nie sú o darčekoch. 

Asi som napísala všetko, čo som chcela. Všetko o zbierke nájdete v menu, ako som už spomínala. Keď tak zdieľajte medzi svojimi priateľmi. Zatiaľ sa majte krásne a pokiaľ máte nejaké tie otázky, tak píšte. :) Ja mám zase dve otázočky na vás:
Ako vnímate Vianoce?
Máte radi poéziu?
Share:

2 komentáre:

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)