Výkyvy nálad a WordPress.com


Za zvukov piesne I want it all od Depeche Mode som sa rozhodla napísať vám niečo o tom, ako sa v posledných dňoch cítim. Mám strašnú chuť písať, ale neláka ma žiadna téma, ktorú mám napísanú vo svojom zozname článkov na zverejnenie. A tak zase píšem výlev o tom, ako sa cítim. Baví ma to, aj keď to asi nikoho nezaujíma. 

Momentálne nikdy neviem na čom som. Raz som hore a raz dole. A to by bolo normálne, keby sa mi tieto dva extrémy nestriedali v priebehu hodiny. S náladou sa menia moje postoje k svetu a všetko. Chcem byť v pohode, som v pohode? Nie som. Keby som bola tak sa toto nedeje. 

Práve teraz sa zamýšľam nad tým, či vôbec má zmysel písať tento článok, ale tak nejak mám na to chuť, nemôžem za to. Chvíľu som tak v pohode, že sa smejem, blbnem, myslím si že život je vlastne celkom fajn a v priebehu pár minút sa mi nálada otočí o sto osemdesiat stupňov a všetko nenávidím, vrátane seba, najradšej by som sa zabila v momente, nechcem u seba nikoho a keď musím vyjsť so psom von, tak by som najradšej všetkých ľudí, ktorí okolo mňa prejdú, preklínala. 

Ale nech sa deje v mojej hlave čo chce, navonok sa vždy tvárim normálne, pretože nechcem, aby mojí najbližší trpeli. Nemusím ich s tým zaťažovať. Je to môj boj a moje neustále hádky v hlave. Bože, neviem so sebou vydržať, nechápem ako to dokážu oni. 

Keďže som v nadpise spomenula i WordPress.com, tak by som vám to mala vysvetliť. Pohrávam sa s myšlienkou, že sa presuniem na WP.com. Aj tak sa tam raz chcem presunúť, pretože chcem ísť na vlastnú doménu a teraz to len skúšam, ako sa tam budem vlastne cítiť a aké to bude. Nastavila som si tam dizajn, ktorý sa mi páčil asi najviac, buchla som tam len sfleku jeden príspevok, aby som to otestovala a neviem no. Páči sa mi to. Ale tu to ešte nebalím. Ešte nie. Chcem to tam len skúsiť, aby som vedela, či vôbec má zmysel presúvať sa na vlastnú doménu, keď na to príde čas. Ale ak by ste sa chceli mrknúť na môj blog na WP, tak: http://mozaikaticha.wordpress.com

Ono vlastne nie je ani isté, či sa určite presuniem na vlastnú doménu. Je to celé len skúška. Chápete to. Je to však jeden z mojich cieľov, tak dúfam, že sa to raz splní.

Rada by som sa zbavila týchto hlúpych výkyvov nálad, pretože ma to neskutočne štve. Neviem to so sebou vydržať. Chvíľu spokojná, chvíľu na dne. A teraz na dne. Lezie mi to na nervy. Nenávidím to.

Kiež by som radšej...

Komentáre

  1. Ja som paradoxne z wordpressu prešla na blogger. Všetko mi pripadá také... priamejsie, ale väčšina to vníma práve naopak. Držím palce s novou , vlastnou doménou . S tými pocitmi je to zložité. Občas mám zlú náladu, ale to, čo opisuješ ty musí byť skutočne ťažké, ale držím ti palce aby si nad náladami vyhrala. Obzvlášť nad tými zlými :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!

6 vecí, ktoré ma na blogoch dokážu odradiť

Môj hendikep: ako sa ja pozerám na svet?