Haiku II.

Zase som mala chuť na chvíľu poézie. V tomto prípade haiku. Neviem čo vám mám povedať k týmto trojveršiam. Poviem vám, že dnes sa pokúšam už tretí krát písať nejaký článok. Nie že by sa mi nechcelo alebo niečo také, len neviem nájsť správne slová a snažím sa... byť v pohode. Okej, myslím, že haiku už poznáte, a ak nie, vysvetľovala som niečo o tom v článku s prvou várkou haiku, takže tam si to môžete pozrieť. Chcela by som aj niekedy nabudúce zase napísať pár haiku, takže hádam sa mi to splní. Mala by som si to dať do cieľov, aby som na to nezabudla. Hm.Nič, no, užite si chvíľku poézie a majte pekný deň. 


Som roztrieštená
úplne sa rozpadám
za svojou maskou.

::

Bolesť ma drví
vo vnútri zíva diera
tvár zdobí úsmev.

::

S beznádejou
trhajúc sedmikrásku
predstieram život.

::

V tom zrkadle
vidím praskliny duše
a rozbíjam sa.

::

Podobná vŕbe
a sklonená k zemi
jemne usychám.

::

Utrhnem lístok
zo stromu martýria
vpíšem doň bôľ.

::

Pomaly vädnem
až nakoniec umieram
ako posledný kvet.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!

6 vecí, ktoré ma na blogoch dokážu odradiť

Môj hendikep: ako sa ja pozerám na svet?