Aktuálne o knihe a ostatné v mojom živote

Chcela som sa ozvať už skôr. Vážne. Ale čakala som na presnejšie informácie ohľadom knihy, aby som vám to tu mohla naservírovať. Ale pokiaľ sledujete facebook, tak už asi viete všetko. Moja druhá kniha, ktorá sa volá Odtiene dúhy (prečo má takýto názov sa dozviete v knihe, takže potom vám to bude jasné), vyjde koncom októbra a ja sa na to neskutočne teším. Plánujem o knihe točiť vlog (respektíve vlog plánujem tak či tak, pretože chcem aj pre tých, ktorí majú radšej môj ústny prejav, zhrnúť pár informácií o knihe a o tom, na čom pracujem). Takže sa na to môžete tešiť. Ja viem, že nie som bohvieako obľúbená, ale mňa to strašne baví, takže aj keď nemám niekedy odozvu, baví ma to a nechcem sa vzdať. Kniha je ale dokončená, ešte sa bude riešiť korektúra a tak. Obálku už máme, je nádherná, mimochodom. A včera vyšiel trailer na túto knihu, ktorý som vytvorila. 


Veľmi sa na svoje druhé knižné dieťa teším, pretože toto je pre mňa veľmi dôležitá kniha. Myslím, že všetci už viete, že je to o mojom živote. A práve preto. Má v sebe dôležité posolstvo, ktoré by azda mohlo niektorým ľuďom v ťažkých časoch pomôcť pocítiť, že nie sú na to sami, že vždy je na svete niekto, komu na vás záleží. Ja som si tiež vždy myslela, že som každému ukradnutá, no práve v tých najťažších časoch sa presviedčam, že to tak nie je. Prirodzene v depresii sa mi opakuje v hlave myšlienka, že ľuďom by bolo na zemi bezo mňa lepšie, ale keď prejdem tie zlé časy, uvedomujem si, že to tak nie je. To len niečo vám to tlačí do hlavy. 

Teším sa aj na to, že čoskoro snáď budem invalidná dôchodkyňa. Bože, znie to akoby som bola neviem ako stará. Proste sa mi nedarilo nájsť prácu a všetci mi hovorili, že mám nárok a majú pravdu. Bola som na tej posudkovej pred vyše mesiacom a potvrdili mi, že budem invalidná dôchodkyňa. Teším sa na to, pretože to pre mňa znamená konečne finančnú nezávislosť od rodičov. Takže si budem môcť plniť svoje ciele, ktoré sa viažu práve na to, že budem mať financie. Hlavným cieľom je prerobiť si izbu, pretože zatiaľ je veľmi málo pravdepodobné, že by som mala možnosť sa od rodičov odsťahovať, tak som sa rozhodla, že aspoň vylepším miesto, v ktorom trávim najviac času. 

A ako sa cítim? Dobre, veľmi dobre. Depresie prešli do super stavu hyperaktivity, ktorá je z jednej strany trochu miernená horúčavami, ktoré sú u nás na západnom Slovensku. To je des proste. Som v dobrej nálade ale nenávidím leto. Neustále búrky, ktoré neznášam kvôli Lakymu, pretože šteká ako besný a uteká preč stále. Leto je des. Nedá sa mi písať a nechce sa mi nič robiť. Leto pre mňa vždy znamená krízu. Tak je to vždy. 

Mám spísaný zoznam článkov, ktoré by som chcela napísať a viem, že v poslednom čase píšem väčšinou o tom, čo sa u mňa deje, ale dostala som zase potrebu vykecávať sa a tak som začala písať tento článok. Ale chystám veľa vecí, takže sa na niečo určite môžete tešiť. 

Majte sa zatiaľ krásne. 

Komentáre

  1. Teším sa s tebou, že ti je fajn a dúfam, že to vydrží stále. A neviem sa dočkať knihy, ale však október je skoro za rohom :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, asi si na mňa nespomínaš, mala som blog o anorexii asi 2 roky dozadu, bola by som rada, keby sme sa opäť skamarátili, keby si mala záujem, prosím napíš. Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!

6 vecí, ktoré ma na blogoch dokážu odradiť

Môj hendikep: ako sa ja pozerám na svet?