nedeľa, 14. mája 2017

Haiku I.

on  with 2 comments 
In  
Dnes trochu poeticky. Zachvátil ma príval inšpirácie a tak som sa rozhodla opäť vyskúšať haiku. Skúšala som to asi pred rokom a bavilo ma to a teraz mi slová šli krásne k sebe a začalo sa to tvoriť fakt pekne a tak som si zaumienila, že vám to ukážem. Rada by som v tvorení haiku niekedy pokračovala, takže preto dávam k nadpisu jednotku. Ešte k dodám, že haiku by malo byť o prírode, ale to je klasické haiku. Ja som to tvorila inak. Kompozícia je 5 + 7 + 5 slabík vo verši a to som dodržala. Je to môj druhý pokus, nie je to nič svetoborné, ale ja si myslím, že dobré a hádam sa vám to bude páčiť. Mňa to baví. Užite si to. A mimochodom, jednotlivé trojveršia na seba nijako veľmi nenaväzujú. 



Pozri sa na mňa
rozpadám sa v sebe
nie som nič len tma.

::

Pod sakurou spím
hľadám v sebe kúsok síl
nájsť odpovede.

::

Som rozpoltená
bez teba stratená
a ty ma rozbíjaš.

::

Bolo to ráno
mám rozbité kolená
a ty len mlčíš.

::

V duši súboj
niekto rozbil podšálku
už ich je päť.

::

Mám chuť ríbezlí
a pod slnkom nie si ty
a nič viac než nič.

:: 

To bol šiesty verš
ty však pravdu netušíš
a ja to popriem.
Share:

2 komentáre:

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)