OBČASNÍK: Jarné záhady mojej duše

Dostala som nesmiernu chuť niečo napísať. Lámala som si hlavu s tým, aký článok by som mohla vypustiť, ale nakoniec som skončila u občasníku. Pretože sa mi chce len tak písať. A občasník je na to ako stvorený. 


Čo sa okolo mňa aktuálne deje? Nuž, Odtiene Dúhy sú komplet dokončené a ja som v znamení toho zmenila pozadie na dúhové ruže. Neviem sa na ne vynadívať, je to tak krásne, farebné, jarné a úžasné. Eh, som milovníčka čiernej, ale milujem aj farby. Najmä v prírode a na fotografiách. Vrátim sa k tej knihe - je hotová a ja sa môžem teraz venovať ďalšej práci. V pondelok sa mi prisnil geniálny nápad na knihu, tak sa to chystám písať a keďže viete, že mám vždy rozpracované dve veci (som prelietavý človek, vyhovuje mi to), tak budem pracovať aj na novelách. 


Konečne je jar a to u mňa väčšinou znamená zlepšenie. A aj teraz to tak je. Neviem akým záhadným spôsobom som už vyše mesiaca v pohode, bez väčšej depresie či úzkosti. Zrejme mi tá jar nejako prospieva. Tým, že sú dlhšie dni a večer nie je tak skoro tma. Asi mi to fakt prospieva. Ale na druhú stranu mám asi jarnú únavu, pretože by som stále spala a vôbec nič okrem písania sa mi nechce. Bohužiaľ už to bude potom prechádzať do leta a v lete mám veľmi málo inšpirácie. 

Ale veľmi sa teším zo svojej dobrej nálady. Užívam si to plnými dúškami, pretože nikdy neviem, kedy sa to môže ľahko pokaziť. A tak si to užívam. Teším sa zo života. Jar mi k tomu pomáha, pretože milujem jej farby a vôňu. Jar a jeseň sú moje najobľúbenejšie ročné obdobia, pretože sú plné farieb. 

Navyše sa teším z toho, že mám celé dni voľné na to, aby som mohla pracovať, teda písať. Som za to strašne vďačná a často si uvedomujem, že toto je práve to čo som najviac chcela. Moja vysnená činnosť. A ešte viac sa teším, keď čítam tie krásne recenzie mojej knižky Slovo je nádych. Bola by som rada, ak by sa dala vybaviť ďalšia beseda, nech sa mám na čo tešiť a nech môžem ďalším čitateľom niečo zo svojej tvorby odovzdať. To je predsa môj zmysel života. 

Aj vám sa zdá tento článok až klišoidne nabitý optimizmom? Vidíte čo so mnou robí jar. Ale ako som už napísala: užívam si to. Nikdy neviem, kedy príde zlom. 

A čo vy? Ako sa máte? Máte radi jar?

Komentáre

  1. Moc hezké ! :) Jaro mám, ráda, máš s tou pozitivní náladou pravdu, jaro je změna, a to pozitivní.❤
    Taky jsem o něm psala, jen trošku jinak, ale budu ráda když se povídáš :)
    Vážně dobrý článek ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!