Moje plány na rok 2017

Nový rok teda oficiálne začal a ja vám prajem všetko dobré. Ani sa mi to tak nezdá, že začal ďalší rok. Mám pocit, akoby bol stále ten starý. Pritom som videla ohňostroje a pripíjala si detským šampanským (ak sa čudujete, prečo detským, tak je to kvôli mojím liekom, na ktoré nemôžem piť a ja až na niektoré chvíle alkohol až tak nemusím). 

Ale áno, rok 2017 sa už skutočne začal, už sme na stránke 2 z 365 a je len na nás, čo na tú stránku napíšeme. Moja prvá je za včerajšok popísaná lenivosťou v posteli s knihou a so seriálom. :D Ako na nový rok, tak po celý rok. Tak sa aspoň vraví. No, dúfam, že toto príslovie skutočne neplatí, pretože to by práve pre tieto plány bolo ortieľom smrti. Rozhodla som sa spísať tieto plány, pretože nechcem, aby zostali len v mojej hlave a zanikli tak. Mimochodom, neberte to úplne ako predsavzatia, pretože sú to plány. Pretože predsavzatia si veľmi nedávam a ani ich nie som schopná splniť.

Mojím najväčším plánom je najmä písať. Je to moja najdôležitejšia priorita. Plánujem za tento rok dopísať svoju knihu, ktorú som nazvala Odtiene dúhy. Viem, že som vám tu spomínala, že pracujem na zbierke noviel, ale to som aktuálne musela odložiť, kvôli dobrému nápadu, ktorý som skrátka musela zrealizovať. Nedalo mi to spať a musela som sa do toho pustiť. S novelami to bolo komplikované a tak dostal priestor nápad práve na komplexnú knihu. Čoskoro vám o tom niečo napíšem do literárneho denníka. Takže plánom je dopísať do konca roka Odtiene dúhy.

Ďalší veľký plán je pokračovať v projekte "Podporujme slovenských autorov!", ktorý som rozbehla len nedávno. Ešte som vám to nespomínala, tak teraz je ten správny čas. Zapáčil sa mi totiž projekt od českých knižných blogeriek Podporujeme české (začínající) autory a začala som teda pracovať na svojej verzii pre slovenských autorov. Mám zatiaľ len jednu spoluprácu, ale chystajú sa dve ďalšie a myslím, že to bude fajn. Plán teda je rozširovať tento projekt, propagovať autorov a pomáhať im. Robiť s nimi rozhovory, recenzovať ich knihy a podobne. 

Zažiť nejaké čítanie mojej zbierky básní - to je ďalší plán. Myslím, že jedno by mohlo byť teraz začiatkom roka. O všetkom vám dám vopred vedieť a na Facebooku vytvorím udalosť. Takže vás to určite neminie. Trochu sa bojím, ale zároveň sa na to dosť teším. Myslím, že to bude niečo nové, čo som nezažila a čo ma zasa niekam posunie.

Tento plán sa bude týkať opäť písania, ale trochu inak - plánujem totiž znovu pokračovať v písaní krátkych poviedok pre Amatérske príbehy a aj pre Abdon. Samozrejme sa plánujem celoročne venovať prispievaniu do Abdonu. A taktiež sa chcem venovať aj tomuto blogu, pretože to je pre mňa všetko. 

Chcem začať viac vizuálne tvoriť a zlepšovať sa v tom. Začať viac maľovať a kresliť - rovnako sa chcem venovať Destrukčnímu deníku, pretože ešte stále ho nemám dokončený. Konečne sa nejaký plán netýka mojej práce, čo ? :D Rovnako chcem začať aktívne so športom, pretože myslím, že to potrebujem. Stačí pustiť si nejakú dobrú hudbu a ísť. Trochu sa odreagovať. Dala som si cieľ prečítať 80 kníh a teda chcem toľko kníh prečítať. Takže to je môj plán - venovať sa znovu naplno čítaniu. Vyplniť voľný čas.A posledný plán je, že chcem začať opäť chodiť k psychologičke, pretože si myslím, že by mi to mohlo zase o čosi viac pomôcť. Možno by sa tým niečí vyriešilo. 

A to by bolo asi všetko. Dúfam, že sa mi všetky plány podarí splniť a tiež že tento rok bude rovnako úspešný na moju prácu na písaní tak ako ten minulý. 
A aké sú vaše plány na tento rok?

Komentáre

  1. Držím ti palce! :-) Ja plánujem, rovnako ako ty, veľa veľa písať - trénovať, súťažiť, zlepšovať sa. A tiež poriadne čítať, lebo to je pre "spisovateľa" najlepšia škola. A to je vlastne všetko. Tento rok chcem venovať svojej vášni a to za akúkoľvek cenu! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super. Čítanie je pre každého autora dosť dôležité. :)

      Odstrániť
  2. Veľa dobrých plánov a ja dúfam, že sa ti všetky vydaria. Veľmi sa mi páči ten projekt s podporou slovenských autorov, ak budem môcť nejako pomôcť (propagácia alebo tak) pokojne sa ozvi, rada sa zapojím :-) Neviem síce koho si oslovila, ale môžem odporúčať autorky vydávajúce pod pseudonymom Sofia Vitalle, nedávno som s nimi robila rozhovor cez net a boli veľmi milé a ochotné, takže si myslím, že aj tento projekt sa im zapáči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Drahá Elizabeth.
    Som rada, že som opäť po čase navštívila Tvoj blog. Keď sa tak nad tými plánmi zamyslím, mám pocit, že na Slovensku pribudne jedna veľmi dobrá autorka. Je vskutku krásne, že máš toľko nápadov, chceš ich realizovať a chceš sa venovať tomu, čo Ťa naozaj napĺňa, baví a nechce to byť pre Teba len zárobková činnosť alebo upriamenie pozornosti na seba. Teší ma, že chceš niečo odkázať svetu a myslím si, že môžeš byť naozaj príkladom pre mnohých ľudí, pretože nie si ovca v stáde spoločnosti. Ideš si za Svojím a to sa mi páči.
    Prajem Ti, aby si tie literárne diela dokončila v čase, kedy to máš naplánované, a aby Ti ich aj vydali. Som na ne veľmi zvedavá.
    Ten projekt sa mi naozaj zapáčil a je veľmi krásne, že Ty ako sama začínajúca autorka na trhu chceš pomáhať aj iným. Myslím si, že to bude mať dobré ohlasy nie len medzi slovenskými spisovateľmi, ale aj medzi "literárnou mládežou".
    80 kníh je naozaj dosť a s mojím cieľom 20 kníh sa to ani nedá porovnať, ale ak to číslo dosiahnem, budem na seba hrdá, pretože okrem maturity ma tento rok čakajú aj dosť náročné prijímačky na české univerzity a ja dúfam, že ma prijmú. Preto, ak prečítam aspoň 20 neodborných kníh, tak budem veľmi šťastná.
    Ak nebudem veľmi chodiť na Tvoj blog, tak ma dopredu ospravedlň. Budem mať toho do konca mája veľmi veľa a teraz, keď sú prázdniny, tak sa zvyknem ešte ako-tak flákať, ale akonáhle sa spojí učenie na maturitu a na prijímačky, tak budem rada, keď budem vedieť, kde mám hlavu, ako sa vraví. Ale určite si prídem niečo prečítať. Aj odreagovať sa treba.
    Držím Ti teda palce v tom, čo si si zaumienila a teším sa na to ako uvidím od Teba ešte nejakú publikáciu. Nech sa Ti teda v novom roku darí.
    Veľa pozdravov posiela Morena.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja ti držím palce v tomto ťažkom školskom období. :) A ďakujem za komentár. Potešil ma. :)

      Odstrániť
  4. Hodně štěstí, ať se ti to všechno podaří. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!