nedeľa, 18. decembra 2016

Zimná literárna súťaž o knihy!

on  with 4 comments 
In  
Neviem, či som spomínala, že plánujem malú literárnu súťaž. Plánovala som to už na starom blogu, ale keďže som sa presunula sem, nechcem vás ukrátiť o možnosť zasúťažiť si o nejaké tie knihy. Na starom blogu to malo byť k príležitosti blížiacich sa 20 000 návštev, no tu sa to blíži k 4 000, čo ma neskutočne teší. Ale vlastne to nemá príležitosť v spojitosti s blogom. Je zima (alebo teda pomaly začína) a mňa osobne zima dosť inšpiruje. A tak som si povedala, že keď mám ja teraz také radostné obdobie, urobím radosť aj vám. 
A preto:

Vyhlasujem zimnú literárnu súťaž!

Téma súťaže: Zima


Bude sa súťažiť o dve knihy a to: Červený vrch od Jamie McGuireovej a o Nespavost od J. R. Johansson. Obe knihy sa mne samej veľmi páčili a myslím, že si zaslúžia, aby ich niekto z vás vyhral. 

A teraz som si uvedomila, že som vám napísala, čo bude výhra a nie to, ako budete súťažiť. Rozhodla som sa pre literárnu súťaž, pretože je to nudné, keď len vyplníte formulár a ste v hre. Ak sa chcete zapojiť do súťaže o tieto knihy, musíte vyplniť kratučký dotazník - respektíve sa tak musíte zaregistrovať, aby som vedela, že mám od vás čakať nejaké dielko. 

Po tom, ako sa zaregistrujete, musíte poslať do súťaže krátku báseň (aby mala tak 2-3 strofy), krátku poviedku, drabble alebo doubledrabble. Toto musíte poslať na môj mail: elizabeth.dominika@gmail.com. Hádam to nebude pre vás veľmi zložité. Dôležité je, aby ste napísali niečo originálne. :) A vyberte si z týchto útvarov niečo, čo vám sedí a ide. 

Pravidlá

1. Musíte sa zaregistrovať prostredníctvom formulára (aby som vedela, či prispejete) 
2. Súťaž je otvorená pre SK aj CZ
3. Bude jeden výherca, ktorý môže získať knihu (Ćervený vrch - Jamie McGuire a Nespavost (J. R. Johansson)
4. Keď vyplníte formulár, musíte mi na e-mail (elizabeth.dominika@gmail.com) poslať vašu prácu.
5. Súťaž bude trvať od 18. 12. 2016 do 23. 1. 2017 - takže do 23-tieho treba poslať práce. Do týždňa zverejním na blogu vyhodnotenie. 
6. Keď budete posielať po vyplnení formulára prácu na môj e-mail, uveďte v ňom svoju prezývku prípadne meno a názov práce. Prezývka je však najdôležitejšia, aby som vedela, či od vás mám vyplnený formulár. Do predmetu v maili napíšte prezývku a názov práce.

Formulár


Pokiaľ máte nejaké otázky, napíšte komentár. :)

Veľa šťastia!

Share:

4 komentáre:

  1. Neteš sa!
    =D
    Ale nie, zapájam sa, teda, konečne som sa usadil, tak si myslím, že by som do toho 23-ho januára bol schopný čosi normálne vytvoriť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Júúú super, rada sa zapojím, hoci dúfam, že to popri skúškovom na výške stihnem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak pokiaľ sa zapojí málo ľudí, čas predĺžim. :-)

      Odstrániť

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)