Moja prvá kniha v mojich rukách

Och, je to tu, moji milí. Kniha ešte ani oficiálne nevyšla, no ja som ju už držala v rukách, po očku na ňu pri písaní tohto článku pozerám. Čakala som ju však až na budúci týždeň a dnes...

Normálny sychravý deň, ležím v posteli, rozmýšľam o všetkom a zároveň o ničom, chce sa mi spať, oči sa mi pomaličky zatvárajú. Vedela som, že mi dnes príde pošta, no čakala som len papiere súvisiace s knihou. A tak len ležím, zaspávam a zrazu ktosi zazvonil. Nereagovala som, lebo boli ostatní doma, tak načo tam pobežím. Potom domom zaznelo: "Domi!" Bežala som si to vziať a to balíček! A už som tušila. Ale... že by tak skoro? Veď kniha vychádza až v utorok, žeby mi moje tri výtlačky prišli už teraz? Predtým som uvažovala, že nafotím to, keď budem balíček otvárať. Nevydržala som to však a hneď som to rozbalila. Otvorila som to a pomaly pozrela dnu. A tam boli. Tri moje krásne krásky oblečené do modrého obálkového kabátika. To nie je možné. Sníva sa mi. Počkať, vážne? Toto je realita? Vážne to vyšlo?

Hneď ako na mňa vykukli, vybrala som ich a zostala ticho. Po líci mi už tiekla slza radosti. A na perách mi hral úsmev. Prvé, čo zo mňa vyliezlo, bolo: "Och, Bože. Ó môj Bože." Stále som nevedela uveriť tomu, čo som práve držala v rukách. Skutočne to bola moja kniha. Meno autora, ktoré je na obálke je moje meno s mojou prezývkou. Tie básne sú moje. Básne, ktoré boli (väčšina) len literárnymi pokusmi na blogu sú teraz poéziou v skutočnej zbierke básní. Hneď som to bežala ukázať ocovi. Bežala som s jedným výtlačkom za babkou. Sľúbila som, že jej jeden výtlačok venujem. Nechýbali slzy nadšenia, objatie. Skrátka, bol to neskutočne emotívny okamih. Nemala som slov, nedokázala som sa ani vyjadriť. Práve preto píšem tento článok neskôr, lebo som cítila, že by to dopadlo strašne. 

Áno, skutočne ju už mám doma. Je to neskutočne dobrý pocit. Cítim, že dnes ma nič nemôže rozhádzať, pretože je predsa tu. Môžem si ju zaradiť do svojej knižnice. A keď sa niekto spýta čo je to za modrú knižočku v mojej knižnici. A ja poviem: "To je moja prvá zbierka básní." Navyše je skvelé vidieť všetky tie podarené a krásne ilustrácie v mojej knižke. Ja fakt ani neviem, ako sa mám vyjadriť. Je to skrátka jednoducho úžasné. Môj veľký sen sa splnil. Nastáva čas na to, plniť si ďalší a tým je písať ďalšie a ďalšie knihy. 

Keď už sme u tých ilustrácií, nechcem vám spoilovať všetky a ukazovať ich, ale jednu, ktorá patrí medzi mojich favoritov, teda jednu z tých najobľúbenejších ilustrácií, vám ukázať musím. Takže nech sa páči, pozerajte. :)


Som stále nadšená, zamilovaná do tejto knižky. Som s ňou úplne spokojná. Dúfam preto, že sa vám bude páčiť. Keď si ju prečítate, budem rada, keď na Martinus.sk k mojej knihe napíšete svoj názor, ako sa vám páčila. Alebo mi svoje recenzie môžete posielať na mail či na Facebook. Ale to má ešte čas. 

Ešte jedna vec: určite budem písať vtipný článok o tom, ako sa propaguje kniha. Nebudú to žiadne rady, ako by ste si mohli domyslieť z názvu, ale bude to vtipná príhoda. Myslím, že by vás to mohlo celkom pobaviť, rovnako ako mňa. A takisto chystám článok o začínajúcich autoroch a ich podporovaní. 

Nuž, ja už asi skutočne nemám čo viac dodať. Tie pocity sú stále vo mne. Stále som z nej úplne hotová. Je to skrátka úžasné. Neskutočne sa teším. Neskutočne. 

Och. Môj. Bože. Ono. To. Vyšlo. Vyšlo to! 
Nie je to len sen? NIE JE! Je to realita! :D 
13. 12. vychádza, takže sa môžete tešiť a už teraz si ju môžete objednať v predpredaji vo vydavateľstve i v Martinuse

Komentáre

  1. Veľmi, veľmi, veľmi sa s Tebou teším. Je to naozaj skvelý pocit,aj keď to nie je moja kniha ❤❤❤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásný, úplně mi běhal mráz po zádech, když jsem to četla. Moc ti gratuluju! :) Mám podobný sen, sic ne poezii, ale prozu, ale třeba to taky někdy zařiju. :) Užíj si to! :)

    www.fakynn.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé to je naozaj výborná správa, ilustrácia je krásna a ja verím, že aj ostatné sú rovnako super :-) Dúfam, že sa mi raz pošťastí nasledovať ťa a tiež niečo vydať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi sa mi páčia tie kreslené a farebné obrázky. Vyzerá to naozaj famózne :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jo, jsi fakt dobrá. Hrozně moc gratuluju!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!