Prvý príspevok na elizsilence.blogspot.sk - vitajte!

Zdravím vás,

tento blog zakladám najmä kvôli tomu, že chcem mať už pokročilejšiu stránku nie len pre svoje zápisky a básničky, ale aj pre to, aby tu mohli byť informácie o mojej chystanej zbierke básní a tak aj o ostatných knihách, ktoré, dúfam, vydám. 

Blog in-my-black-dreams.blog.cz nebude zrušený, budú na ňom knižné recenzie a knižné okienko. To však neznamená, že tu sa nebudem venovať aj ostatným knihám, okrem tej mojej. Ale uvedomila som si, že potrebujem nové miesto na písanie o sebe, svojich počinoch v písaní, o svojej chystanej knihe a takisto aj rôzne tipy pre písanie. Chcem, aby to tu bolo viac podobné webstránke, myslím, že po tých rokoch blogovania si to zaslúži istý postup. 

Navyše Blog.cz už akosi nevie normálne fungovať a tak je prechod oprávnený. No, vlastne nie tak úplne prechod, keďže tam budú knižné články a recenzie pokračovať. Nuž, každý potrebuje istý rozvoj a myslím, že presne pre to sa mi môj starý blog akosi zunoval a potrebovala som začať znovu a už lepšie ako predtým. 

Prečo sa blog volá elizsilence? Eliz je skratka mojej prezývky a silence znamená ticho. Ani ja nie som úplne zástanca angličtiny na blogu, ale čo sa týka adresy, neviem si predstaviť, že by to bolo "elizticho" nie je to vôbec pekné. A možno je elizsilence aj celkom dobre zapamätateľné a krátke. 

Každopádne, blog sa ešte rozbieha, takže sem musím dať také veci ako profil, kontakty, goodreads a podobné srandičky. Takže ešte od tohto nečakajte hneď prvotriedny, profesionálny blog. Ale hádam sa k tomu dopracujem a tento blog nezmažem, tak ako asi tisíc predtým. Môže ma však upokojovať to, že starý blog neruším a že tam tie recenzie raz či dva krát za mesiac zverejním. A tiež knižné okienko. 

Tak, to je momentálne všetko. Aby som tu vytvorila menovky a stránky, dám sem pár veci zo starého blogu, aby som sa mohla od niečoho odpichnúť a na niečom stavať. Ale tento článok bude i tak prvý - oficiálne prvý. 

Zatiaľ sa majte krásne.

Elizabeth

Komentáre

  1. Namiesto "podobné srandičky" som čítala "podobné sračky", no hanba :) Zatiaľ sa mi to tu páči a čoraz intenzívnejšie sa pohrávam s myšlienkou tiež z blog.cz odísť. Ešte si počkám na rozhovor so Standom a asi ufrnknem :) Potrebovala by som ale zhodnotenie "blog.cz vs. blogspot", alebo také niečo, mohla by si mi to poskytnúť, prosím? Teda asi až po čase.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že to stojí za to, pretože tu je kopec výhod a je to bez reklamy. :) Mimochodom, blog.cz vs blogger.com som písala na starom blogu - niekde v myšlienkovníku to nájdeš. :)

      Odstrániť
  2. Držím palce pri rozbiehaní tejto stránky a určite sem budem chodiť. Teším sa na články :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Človek sa niekedy musí posunúť o vyšší level. :)

      Odstrániť
  3. Tak hodne stesti s blogem :) at si najdes sve ctenare a celkove at to vsechno jde jak ma :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naprosto tě chápu, já se taky konec konců stěhovala - ačkoliv jsem si zatím tedy ještě úplně nezvykla :D Rozhodně ale taky držím palce a ráda se přidám mezi tvoje návštěvníky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Aj ja si musím trochu zvyknúť, ale myslím, že to stojí za to. :)

      Odstrániť
  5. Prídeš na to, že blogspot je stokrát lepší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, už to zisťujem. A cítim, že to tu fakt má zmysel.

      Odstrániť
  6. Mňa momentálne úplne se.ie blog.cz, lebo asi uz tretí deň/noc po sebe vyskakuje chyba..! Celkom ma to stve!.. :-) btw..za pár dní budem mať 22 rokov a tiež mám blog od 14-15 rokov a občas keď sa pozriem spať je mi ľúto že som už taká veľká :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak s tým obzeraním sa do minulosti to mám podobne. Okrem toho, odišla som z blog.cz najmä kvôli tomu, že mi tam istý čas vyhadzovalo chybu serveru.

      Odstrániť
  7. Ahoj Eliz. Som trochu smutná, že si prešla na blogspot. Avšak na druhej strane chápem tvoje rozhorčenie nad blog.cz. Už to nie je ako kedysi... Mne tam v poslednej dobe vadia tie všakovaké reklamy, ktoré sa tam objavujú a niekedy je to dosť otravné.
    Ale zase musím (a chcem) povedať, že ma teší to, že sa posúvaš v písaní, že ti to ide a môžeš si povedať, že sa dostávaš do profesionálnej sféry literatúry. :)
    Naďalej si rada prečítam tvoje články, hoci nie pravidelne (lavínový efekt školy). A samozrejme ti budem držať palce pri písaní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Práve ten posun je pre mňa veľmi dôležitý, pretože som mala pocit, že som nešla tak úplne dobrým smerom na starom blogu. Chcela som zo seba urobiť čisto knižnú blogerku. Čo je fajn, lebo knižné blogy rada sledujem, no mňa písanie tých článkov viac ako tých o mne a o písaní prestalo baviť. Teraz som našla ten správny smer a správny vietor. :)

      Odstrániť
  8. Dobré je to,len tak ďalej pokračuj, nech sa Ti darí ��

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Teším sa za každý váš komentár, preto som vám neskutočne vďačná. :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Aj slovenská prvotina môže byť kvalitná!

6 vecí, ktoré ma na blogoch dokážu odradiť

Môj hendikep: ako sa ja pozerám na svet?